

Pro klienty zdravotních pojišťoven
V TERMÁLNÍCH LÁZNÍCH Velké Losiny můžete absolvovat odbornou lázeňskou léčebně rehabilitační péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.
Jak do lázní přes zdravotní pojišťovnu
Poradíme Vám, jak zažádat u svého lékaře o návrh na lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.
Požádejte svého lékaře, aby vypsal Lázně Velké Losiny, s.r.o. na první místo v návrhu na lázeňskou péči.
Rezervace na rok 2023
Rezervace termínu lázeňské péče na rok 2023 přijímáme pouze přes rezervační formulář od 10.10. 2022. Ukaž rezervační formulář
Možnosti lázeňské péče
Komplexní lázeňská péče (KLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování a celodenní stravu na 21 nebo 28 dnů.
- Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
- Možnost rezervace konkrétního termínu za administrativní poplatek ve výši 1 500 Kč.
Příspěvková lázeňská péče (PLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu na 14 nebo 21 dnů.
- Ubytování a stravu si klient hradí sám.
- Příspěvková lázeňská péče není ambulantní.
- Rezervace konkrétního termínu pobytu za vratný administrativní poplatek ve výši 1 500 Kč.
Ambulantní rehabilitační péče
- Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu, jedná se o žádanky typu FT nebo K.
- Ambulatní péče probíhá formou pobytu v lázních.
- Ubytování a stravu si klient hradí sám.
Předběžná rezervace termínu
- Administrativní poplatek za předběžnou rezervaci konkrétního termínu 1 500 Kč / osoba. Více info o poplatku
- V lázeňském hotelu ELIŠKA nástupní dny pouze v neděli.
- Předběžné rezervace jednolůžkového pokoje v hotelu ELIŠKA nejsou možné, do konce roku obsazeny.
- Předběžné rezervace jednolůžkového pokoje v lázeňském sanatoriu ŠÁRKA jsou možné aktuálně listopad - prosinec 2022.
Rezervační formulář
Administrativní poplatek
- Klient není povinen rezervovat konkrétní termín čerpání KLP. Lázeňské zařízení předvolá klienta po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt.
- Za předběžnou rezervaci konkrétního termínu hradí klient administrativní poplatek 1 500 Kč / osoba (poplatek je platný celoročně). U KLP je poplatek nevratný (platí i pro vyšší moc).
- Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od potvrzení rezervace konkrétního termínu. Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
- Administrativní poplatek bude vrácen v případě, že klient neobdrží od zdravotní pojišťovny schválený návrh, ale provede změnu rezervace na samoplátecký pobyt.
- Možnost rezervace termínu pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.
- Lázně si vyhrazují právo klienta přestěhovat nebo změnit termín nástupu, pokud bude doručen návrh s odlišnou délkou pobytu než si klient rezervoval.
- Rezervace se nevztahuje na požadovaná čísla pokojů a situování pokojů, pouze na kategorii ubytování.
Zrušení Rezervace
- Administrativní poplatek nebyl proveden v daném termínu.
- Návrh na lázeňskou péči není potvrzený zdravotní pojišťovnou a doručený do lázní nejdéle 30 dnů před rezervovaným termínem nástupu (výjimkou je návrh na lázeňskou péči s naléhavostí I.).
- Údaje uvedené v předběžné rezervaci termínu neodpovídají údajům v návrhu na lázeňskou rehabilitační péči schváleném zdravotní pojišťovnou.
- Návrh bude vrácen zdravotní pojišťovně, pokud lázeňský lékař shledá v návrhu na lázeňskou péči zdravotní kontraindikace.
- Závažné technické, provozní nebo organizační důvody v lázních.
- O zrušení rezervace budete informováni písemně poštou, prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Doplňující informace
- V případě stížnosti nebo reklamace kontaktujte pracovníky hotelové recepce, kteří zajistí termín schůzky s kompetentním pracovníkem.
- V případě nesouhlasu s vyřízením stížnosti kontaktujte příslušný správní orgán (Krajský úřad Olomouckého kraje) s uvedením důvodu.