Pro klienty zdravotních pojišťoven

V TERMÁLNÍCH LÁZNÍCH Velké Losiny můžete absolvovat odbornou lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.

Jak do lázní přes zdravotní pojišťovnu? Poradíme Vám. Ukaž více informací

Rezervace na rok 2022

Rezervace termínu lázeňské péče na rok 2022 přijímáme pouze přes rezervační formulář. Ukaž rezervační formulář

Možnosti lázeňské péče

Komplexní lázeňská péče (KLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování a celodenní stravu na 21 nebo 28 dnů.
  • Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
  • Možnost rezervace konkrétního termínu za administrativní poplatek ve výši 1 500 Kč. 
  • 20% sleva na doplatky v lednu a únoru.

Příspěvková lázeňská péče (PLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu na 14 nebo 21 dnů.
  • Ubytování a stravu si klient hradí sám.
  • Příspěvková lázeňská péče není ambulantní.
  • Rezervace konkrétního termínu pobytu za vratný administrativní poplatek ve výši 1 500 Kč.

Ambulantní rehabilitační péče

  • Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu, jedná se o žádanky typu FT nebo K.
  • Ambulatní péče probíhá formou pobytu v lázních.
  • Ubytování a stravu si klient hradí sám.

Předběžná rezervace termínu

  • Administrativní poplatek za předběžnou rezervaci konkrétního termínu 1 500 Kč / osobaVíce info o poplatku
  • V lázeňském hotelu ELIŠKA nástupní dny pouze v neděli.

Rezervační formulář

Položky označené * jsou povinné.

UVEĎTE KONTAKTNÍ ÚDAJE:

VYPLŇTE ÚDAJE O POBYTU:

UVEĎTE ÚDAJE K DOPROVODU:

 

Přihlášením k odběru novinek a obchodních nabídek souhlasím s tím, že pro tento účel bude společnost Lázně Velké Losiny, s. r. o., Lázeňská 323, 788 15 Velké Losiny, IČ: 28561813 po dobu 10 let zpracovávat údaje o mém jménu, příjmení a e-mailové adrese. Svůj souhlas mohu kdykoliv odvolat e-mailovou zprávou zaslanou na marketing@lazne-losiny.cz.
Informace o zpracování osobních údajů

  

Administrativní poplatek

  • Klient není povinen rezervovat konkrétní termín čerpání KLP. Lázeňské zařízení předvolá klienta nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt, po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny.
  • Za předběžnou rezervaci konkrétního termínu hradí klient administrativní poplatek 1 500 Kč / osoba (poplatek je platný celoročně). U KLP je poplatek nevratný (platí i pro vyšší moc).
  • Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od potvrzení rezervace konkrétního termínu. Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
  • Administrativní poplatek bude vrácen v případě, že klient neobdrží od zdravotní pojišťovny schválený návrh, ale provede změnu rezervace na samoplátecký pobyt.
  • Možnost rezervace termínu pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.
  • Lázně si vyhrazují právo klienta přestěhovat nebo změnit termín nástupu, pokud bude doručen návrh s odlišnou délkou pobytu než si klient rezervoval.
  • Rezervace se nevztahuje na požadovaná čísla pokojů a situování pokojů, pouze na kategorii ubytování.

Zrušení Rezervace

  • Administrativní poplatek nebyl proveden v daném termínu.
  • Návrh na lázeňskou péči není potvrzený zdravotní pojišťovnou a doručený do lázní nejdéle 30 dnů před rezervovaným termínem nástupu (výjimkou je návrh na lázeňskou péči s naléhavostí I.).
  • Údaje uvedené v předběžné rezervaci termínu neodpovídají údajům v návrhu na lázeňskou rehabilitační péči schváleném zdravotní pojišťovnou.
  • Návrh bude vrácen zdravotní pojišťovně, pokud lázeňský lékař shledá v návrhu na lázeňskou péči zdravotní kontraindikace.
  • Závažné technické, provozní nebo organizační důvody v lázních.
  • O zrušení rezervace budete informováni písemně poštou, prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

Doplňující informace

  • V případě stížnosti nebo reklamace kontaktujte pracovníky hotelové recepce, kteří zajistí termín schůzky s kompetentním pracovníkem.
  • V případě nesouhlasu s vyřízením stížnosti kontaktujte příslušný správní orgán (Krajský úřad Olomouckého kraje) s uvedením důvodu.