Pro klienty zdravotních pojišťoven

V TERMÁLNÍCH LÁZNÍCH Velké Losiny můžete absolvovat odbornou lázeňskou léčebně rehabilitační péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.

Jak do lázní přes zdravotní pojišťovnu

Poradíme Vám, jak zažádat u svého lékaře o návrh na lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.

Požádejte svého lékaře, aby vypsal Lázně Velké Losiny, s.r.o. na první místo v návrhu na lázeňskou péči.

POSTUP ŽÁDOSTI

Možnosti lázeňské péče

Komplexní lázeňská péče (KLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování a celodenní stravu na 21 nebo 28 dnů.
  • Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
  • Možnost rezervace konkrétního termínu za administrativní poplatek ve výši 1 500 Kč. 

Příspěvková lázeňská péče (PLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu na 14 nebo 21 dnů.
  • Ubytování a stravu si klient hradí sám.
  • Příspěvková lázeňská péče není ambulantní.
  • Rezervace konkrétního termínu pobytu za vratný administrativní poplatek ve výši 1 500 Kč.

Ambulantní rehabilitační péče

  • Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu, jedná se o žádanky typu FT nebo K.
  • Ambulatní péče probíhá formou pobytu v lázních.
  • Ubytování a stravu si klient hradí sám.

Předběžná rezervace termínu

  • Administrativní poplatek za předběžnou rezervaci konkrétního termínu 1 500 Kč / osobaVíce info o poplatku
  • V lázeňském hotelu ELIŠKA nástupní dny pouze v neděli.
  • Předběžné rezervace jednolůžkového pokoje v hotelu ELIŠKA nejsou možné, do konce roku obsazeny.
  • Předběžné rezervace jednolůžkového pokoje v lázeňském sanatoriu ŠÁRKA jsou možné aktuálně říjen - prosinec 2022.

Rezervační formulář

Položky označené * jsou povinné.

UVEĎTE KONTAKTNÍ ÚDAJE:

VYPLŇTE ÚDAJE O POBYTU:

UVEĎTE ÚDAJE K DOPROVODU:

 

Přihlášením k odběru novinek a obchodních nabídek souhlasím s tím, že pro tento účel bude společnost Lázně Velké Losiny, s. r. o., Lázeňská 323, 788 15 Velké Losiny, IČ: 28561813 po dobu 10 let zpracovávat údaje o mém jménu, příjmení a e-mailové adrese. Svůj souhlas mohu kdykoliv odvolat e-mailovou zprávou zaslanou na marketing@lazne-losiny.cz.
Informace o zpracování osobních údajů

  

Administrativní poplatek

  • Klient není povinen rezervovat konkrétní termín čerpání KLP. Lázeňské zařízení předvolá klienta po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt.
  • Za předběžnou rezervaci konkrétního termínu hradí klient administrativní poplatek 1 500 Kč / osoba (poplatek je platný celoročně). U KLP je poplatek nevratný (platí i pro vyšší moc).
  • Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od potvrzení rezervace konkrétního termínu. Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
  • Administrativní poplatek bude vrácen v případě, že klient neobdrží od zdravotní pojišťovny schválený návrh, ale provede změnu rezervace na samoplátecký pobyt.
  • Možnost rezervace termínu pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.
  • Lázně si vyhrazují právo klienta přestěhovat nebo změnit termín nástupu, pokud bude doručen návrh s odlišnou délkou pobytu než si klient rezervoval.
  • Rezervace se nevztahuje na požadovaná čísla pokojů a situování pokojů, pouze na kategorii ubytování.

Zrušení Rezervace

  • Administrativní poplatek nebyl proveden v daném termínu.
  • Návrh na lázeňskou péči není potvrzený zdravotní pojišťovnou a doručený do lázní nejdéle 30 dnů před rezervovaným termínem nástupu (výjimkou je návrh na lázeňskou péči s naléhavostí I.).
  • Údaje uvedené v předběžné rezervaci termínu neodpovídají údajům v návrhu na lázeňskou rehabilitační péči schváleném zdravotní pojišťovnou.
  • Návrh bude vrácen zdravotní pojišťovně, pokud lázeňský lékař shledá v návrhu na lázeňskou péči zdravotní kontraindikace.
  • Závažné technické, provozní nebo organizační důvody v lázních.
  • O zrušení rezervace budete informováni písemně poštou, prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

Doplňující informace

  • V případě stížnosti nebo reklamace kontaktujte pracovníky hotelové recepce, kteří zajistí termín schůzky s kompetentním pracovníkem.
  • V případě nesouhlasu s vyřízením stížnosti kontaktujte příslušný správní orgán (Krajský úřad Olomouckého kraje) s uvedením důvodu.